Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili adli ve idari sürecin başlatıldığını, hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını açıkladı.
Osmaniye’de Tatlıdan Zehirlenme Şüphesi: İnceleme Başlatıldı
Osmaniye’de pasta ve kremalı tatlı tüketen çok sayıda kişinin rahatsızlanması üzerine gıda zehirlenmesi şüphesiyle soruşturma başlatıldı. Olayda 53 kişi hastanelere başvurdu.
Valilikten yapılan açıklamada, bir işletmeye ait ürünlerin tüketilmesinin ardından vatandaşların sağlık sorunları yaşadığı ve ilgili ekiplerin hızlı şekilde inceleme başlattığı bildirildi. Ürünlerden numune alınarak laboratuvara gönderildiği aktarıldı.
Hastanelere başvuran kişilerden 25’inin taburcu edildiği, 28 kişinin ise tedavisinin sürdüğü belirtildi. Yetkililer, olayla ilgili adli ve idari sürecin devam ettiğini ifade etti.
Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti ise sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, sürecin tüm yönleriyle takip edildiğini ve hayati tehlikesi bulunan hasta olmadığını belirterek vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.