Adana’da nisan ayının son haftası parklardaki termometreler güneşte 42 dereceyi gösterdi. Parklar ve sokaklar boş kalırken, dışarı çıkan bazı vatandaşlar da ağaç altında gölge yerlerde serinlemeye çalıştı.
Vatandaşların Atatürk sevgisini kullanan bazı kişilerin, işi sosyal medyada bağış kampanyalarına kadar götürüp, para toplamasına her kesimden tepki yağıyor.