Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
İletişim Başkanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Görüşmede Türkiye-Moritanya ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel gelişmelerin de ele alındığı bildirildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, iki ülke arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayi gibi alanlarda somut adımlar atılarak ilişkilerin daha da güçlendirilebileceğini ifade ettiği belirtildi.
Erdoğan ayrıca, Türkiye ile Moritanya’nın uluslararası platformlarda dayanışmasını artırmaya yönelik çalışmaların sürdürüleceğini vurguladı.